• Produkty
  • Grupa osprzętu SRAM GX T-Type Eagle Transmission AXS 1x12 175mm 32T

Symbol: 00.7918.169.000
Brak towaru
3894.05
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 0
Kurier DHL 0
Paczkomaty InPost 0
Odbiór osobisty (po uzgodnieniu) 0
Paczkomat InPost (Pobranie) 20
Paczkomat InPost (kurier InPost Pobranie) 20
Dostępność 0 szt.
Zostaw telefon

GX T-Type Eagle Transmission AXS Elektroniczna grupa MTB (w zestawie - Tylna przerzutka z baterią i ładowarką, manetka POD Ultimate,Korba GX Q174 CL55 DUB MTB Wide 175 mm z zębatką 32T DirectMount z dwoma protektorama, Łańcuch 126 ogniw, Kaseta XS-1275 10-52 zębów) 

6-lat historii Eagle i 11-lat historii jednorzędowego napędu 1x to czas poświęcony na dopracowanie kolejnych aspektów systemu. Mając na uwadze to, co już osiągnęliśmy stawialiśmy sobie pytanie, czy możliwy jest kolejny, jeszcze wyższy poziom wydajności, nie tylko w kontekście napędów SRAM, ale przede wszystkim w celu jakość jazdy jako całości. Przemyśleliśmy więc jeszcze raz zależności pomiędzy ramą, kołem i układem napędowym.

Eagle Transmission to pierwsze w swoim rodzaju podejście do układu napędowego w rowerach górskich, które wyznacza nową poprzeczkę i nowe oczekiwania wobec całego systemu. To jest jak spełnienie marzeń.

Eagle Transmission zostało zaprojektowane i stworzone jako rozwiązanie dla najbardziej wymagających kolarzy na świecie. Zbudowana wokół uniwersalnej stałej, jaką jest sama oś koła, Eagle Transmission to naprawdę wytrzymała, w pełni zintegrowana i współzależna bezprzewodowa przekładnia, która dosłownie zmienia to, jak jeździmy. Z jednej strony upraszcza, z drugiej oferuje większą wytrzymałość, a z trzeciej, najważniejszej – wydłuża żywotność do nowych granic. Nie wykorzystuje haka przerzutki ani śrub regulacyjnych przez co pozwala na bezbłędną zmianę biegów przy maksymalnym obciążeniu. System Eagle Transmission całkowicie zmienia definicję zmiany przełożenia w rowerze górskim.

 

 

PRZERZUTKA SRAM GX EAGLE TRANSMISSION

Podobnie jak w pierwszej generacji napędów SRAM AXS, akumulator w przerzutkach XX i X0 Transmission jest zamontowany z tyłu – w przerzutce GX Transmission zmieniono umiejscowienie akumulatora, przenosząc go między elementy mocowania do ramy.

SRAM twierdzi, że powinno to zapewnić lepszą ochronę przed uderzeniami. Co więc było nie tak z poprzednią wersją? Oznacza to także zmiany konstrukcyjne w samej przerzutce, ale Sram nie podaje konkretów na czym one polegają. Inne cechy, takie jak montaż do ramy bez haka czy brak śrub regulacyjnych pozostały bez zmian, tak jak w grupach wyższych.

Co do materiałów, to wewnętrzna część wózka jest stalowa, a nie aluminiowa, co podnosi wagę, ale też powinno wzmocnić konstrukcję. Element ten jest wymienialny z wyższymi grupami.

KORBA GX EAGLE TRANSMISSION

Mechanizm korbowy GX Transmission ma inną konstrukcję i budowę niż jego drożsi koledzy. Podobnie jak w grupie X0 Transmission, jest kuty z aluminium, ale nie ma przyciągającego wzrok polerowanego wykończenia i konstrukcji z wydrążonymi ramionami. Zamiast tego ma wklęsłe ramiona korby, co powinno pomóc utrzymać nieskazitelny wygląd dłużej. Ramiona mają typowe długości 165, 170 i 175 mm.

Podobnie jak w przypadku innych grup osprzętu Transmission, korby mają linię łańcucha wynosząca 55 mm, co zapewnia lepszy kąt łańcucha w połączeniu z kasetą T-Type.

Korba posiada również dwie niezależnie zdejmowane osłony, choć tym razem są one kompozytowe, a nie aluminiowe, jak w X0. Uwaga – w przeciwieństwie do poprzedniej generacji GX Eagle AXS, nie ma wersji korby z włókna węglowego.

Wersja do rowerów eMTB mechanizmu korbowego GX Transmission wykorzystuje interfejs ISIS i jest dostępna w długościach 160, 165 i 170 mm.

KASETA GX EAGLE TRANSMISSION

SRAM twierdzi, że kluczową dla wydajności zmiany przełożeń GX Eagle Transmission jest kaseta T-Type i łańcuch Flattop. Kaseta 10-52 z oferuje 520-procentowy zakres przełożeń. To tyle samo, co droższe grupy osprzętu Transmission.

Poprzednia generacja grup osprzętu AXS Eagle charakteryzowała się skokiem o 10 zębów między dwiema największymi zębatkami, co mogło prowadzić do nierównej gwałtowniej zmiany kadencji podczas korekty przełożenia. Nowa kaseta “wygładza” to przejście, dzięki trybom 38 z, 44 z i 52 z. Posiada również czerwoną podkładkę pod zębatką, która służy do uproszczenia procesu konfiguracji grup osprzętu Transmission.

Aby obniżyć koszty, GX rezygnuje z jednoczęściowej obrabianej maszynowo konstrukcji X-Dome dla niższych biegów i zamiast tego wykorzystuje prostszą konstrukcję PinDome. W ten sposób osiem największych zębatek jest połączonych ze sobą za pomocą pinów, jednoczęściową konstrukcję zastosowano dla czterech najmniejszych zębatek. Kaseta jest też niklowana, co według marki powinno uczynić ją bardziej trwałą i cichszą. 

 

ŁAŃCUCH SRAM GX EAGLE TRANSMISSION FLATTOP

Łańcuch wykorzystuje profil Flattop firmy SRAM i pełne sworznie. Jest również pokryty materiałem, który ma poprawić trwałość. W cenie 60 Eeuro łańcuch jest znacznie tańszy wyższe wersje. 

EAGLE TRANSMISSION AXS POD

W przeciwieństwie do starszego układu napędowego GX AXS, GX Eagle Transmission nie ma samodzielnego kontrolera. Zamiast tego dzieli tę wersję kontrolera z przyciskami z innymi napędami w ekosystemie.

 

Ilość rzędów (przód) 1 rz
Grupa osprzętu SRAM GX T-Type Eagle
Długość ramienia korby 175 mm
Ilość rzędów (tył) (2) 12 rz
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.